torsdag 27 mars 2008

Torsdagskuriosa

Kopplade ner efter lilllördagsrundan vid 2 inatt och kopplade upp vid 7 igen. Under de fem mellanvarande timmarna tror jag att min hjärna hann connecta med de högre vädermakterna och spotta ut en värmande vårsol till min lediga dag. Efter cirka fem snoozningar kändes det därför helt okej att hoppa ner (i en loftsäng går du nämligen upp när du går och lägger dig och hoppar ner när du går upp)!

Startade dagen med affärspotentiella diskussioner på ett möte hos Innovation Stockholm. Jag och 5 x sköna klasskompisar har en smått fantastisk idé som kanke kan göra oss snuskigt rika eller ta oss precis ingenstans, och det var det vi var där för att diskutera. Än så länge är allt djupt gjutet i en hemlighetsstämplad startgrop, men magkänslan är bra och projektet känns roligt och vi har precis ingenting förutom en gnutta prestige att förlora. Så...fortsättning lär följa =)

Trottoarpromenaden hem gick via Åhléns, Beyond Retro, H&M, Pressbyrån och ICA och jag lyckades inhandla en liten pryl på vart och ett av ställena. 

Nu måste jag lägga mig av med ledighetsfasonerna så de inte stiger mig åt huvudet. Skola. Skärpning. Disciplin.

Ska bara....  

(kram)

Metro har uppdaterat sitt bloggsystem vilket man tackar och niger för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar