måndag 3 mars 2008

Me fix =D

Produktivitetsmåndag med stort P.

  • Har varit på casting (vilket är en historia i sig, tar den om det visar sig att den gått vägen, vilket jag får veta imorgon)
  • Fixat hålla-in-persienn-flärps-flärpar (be mig inte ens förklara, men jag kan säga så mycket som att när de gått sönder är de jävligt störande, och  när man fått nya uppskruvade är det estetiska ögat jävligt nöjt).
  • Fixat en ganska snuskdyr glödlampa (men som är snuskigt mycket snyggare än Ikeas energisparbulb - särskilt när den ska dingla naken i mitten av ett vardagsrum)
  • Försökt fixa tre olika saker av tre olika karaktärer med ett enda resultat (det gick åt helvete, så jag nämner dem inte ens)
  • Fixat biobiljetter (fysiskt, på själva bion, det ni!) till fredagspremiären av svenskthrillern "Iskariot". Jag o syrran var med och fuldansade i ett par scener, så vi bara måååste ju spana in le result (om det finns ett vill säga)
  • Varit med på en halv föreläsning i Mediestrategi och ett helt innovationsmöte på Innovation Stockholm. (det första intressant, det andra inspirerande och förhoppningsvis inledningen på något stort).
  • Sprättat post, online-paneldiskuterat (åsikter mot cash) börjat tvätta, planerat middagen i huvudet och insett att jag har för lite tid och för lite pengar, men många idéer och rena lakan.

Man får vara glad för det lilla.
Nu ska jag ta en godis (till), en cigg (till), förtränga att jag är sugen på ett glas rött och längta till tredje delen av "Kungamordet".

JT ligger förövrigt under den rosa filten (igen). 
Vad är det med män och rosa filtar egentligen???

*kramar och snart en köttfärsröra om vi har tur*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar