söndag 23 mars 2008

Jo, jag vill mena det

Tillbaka till en något mer opoetisk verklighet efter nattens utsvävningar (och mycket, jag menar m-y-c-k-e-t märkliga drömstrapatser).

På tv flimrar reprisen av Let's Dance förbi. Det som inte var kul i förrgår är definitivt inte kul idag. (med all respekt för - vi kan kalla henne Sophie - ´s pappa).

"Vi får se hur det går" kvittrar programledaren och slänger med sina örhängen.

Svaret är enkelt. Det går inte. Men jag ska däremot ta mina nakna örsnibbar och gå. Ut i något som jag tror ska föreställa en sol fastän himlen inte riktigt förstått det.

Ha en bra påskdag och få inte för er att besöka vissa centrum i förorten (läs: Farsta och Jakobsberg) för de har med största sannolikhet stängt. Cykelringen i bland annat Arninge och Skärholmen har däremot Extra mycket Öppet! Bara så ni vet.

*kramar från fan of nonsense*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar