onsdag 5 mars 2008

Golf-tricket

Har formulerat och omformulerat och om-om-formulerat meningar en hel dag.  Då känns det ganska nära till hands att bli fåordig. Vilket jag tänker bli:

  • Hemkommen
  • After workat ("Pontus": Media. Vin. Wasabinötter. Glassigt. Trevligt. )
  • Äter chips
  • Pussar på JT
  • Läser bloggar
  • Längtar (ja...det ni....)

Vore det inte för att jag tecknat sekretessavtal och har en så sjukt hög och mumsig arbetsmoral skulle jag ha jäkligt roliga prylar att blogga om här. 
Tids nog får ni kanske veta. 
Så länge säger jag bara så här: Se till att känna någon jävligt duktig amatörgolfare  (obs! Hon får under inga omständigheter vara golfproffs!), se till att hon har en jävligt schysst försäkring och se till att vara med henne när hon vispar bollar på banan. Tro mig. Det kan löna sig ;)

Nu ska jag samla tankar och kanske bli mångordig igen.

*rastlösa kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar