söndag 2 mars 2008

Svartjobb

Fördelen med natt är, bland många andra, att det är svart.
Ibland är det bättre än grått.
Ganska ofta faktiskt.

Hemkommen från en smått gudomlig fisksupé på Södermalm.
Nu är det tea and computers för two här hemma på Gärdet.
JT sitter duktigt och bokför. Ordning och reda och kanske katjing innan fredag... =) 

Jag själv sitter  faktiskt inte och bloggar. Egentligen. (Även om jag inser att det kan verka så). Egentligen sitter jag och repar ett extremt töntigt men (kanske) reklambegåvat norrmansmanus. Imorgon gäller det. 10.00. Kan resultera i en tvådagarstripp till Oslo och x antal uppskattade kronor på ett bankkonto.

Men man ska ju inte ropa hej...

...man ska ropa HEEJ HEEJ! (som numer blivit den interngeekiga hälsningsfrasen på Medieinstitutet. Sägs helst med ett överdrivet klämkäckt colgate-smile och medryckande kroppsspråk).

Om tjugo minuter har jag lovat mig själv att ligga i sängen. 
Nåja...

*ett blåögt godnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar