torsdag 13 mars 2008

Karies o myspys

Idag fick jag "sovmorgon". Till skillnad från Wikipedias definition var det inte så mycket humorprogram över det hela. Snarare tvättprogram, både 40 och 60 grader :P

Därefter lite effektiv mikrotid på praktikplatsen (som idag nästan kändes skrämmande stor och ekande tom eftersom hela webbdesigngänget, som i vanliga fall utgör ca 98 % av det mänskliga lokalutrymmet, var iväg på "utvecklingsdagar" ute i skärgår'n). 
Blev en lunch-kombo bestående av research och mackgigant framför datorn.

Därefter (igen), utflykt till mina gamla hoods, vilket mer är the woods i Österskär. Mysigt många home-coming-känslor när halva grannskapet hej-åååh-var-det-var-längesen-kramade mig.

Min mission var dock en tandläkartid hos ex-grannen (obs! en före detta granne alltså, inget gammalt ex)

Fick ett hål lagat så snabbt och smidigt och smärtfritt att jag i och för sig nästan skulle kunna kalla det mysigt det med.

Dagens abosluta mystopp blev dock min riktiga home-coming till Gärdet där det väntade JT och nylagad grönsakssoppa =)

Nu sitter vi här framför varför burk, dricker kaffe och käkar blodbapelsiner.
Life is schmutt!

*kram kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar