söndag 16 mars 2008

Min lilla söndagsresumé

Vad gör alla Stockholmare en söndag mitt i månaden?

Svar: De är i Gallerian.

Alla inkluderar mig och designervän S som intog det minst befolkade italienarcafé bredvid kungsans T-bana. Blev smarrlatte och intervju med S om henne själv och hennes design inför ett framtida modereportage. 
Bakom oss satt dagens modemiss alla kategorier - en småtjock italienare med en täckjacka som omöjligt går att beskriva. Tänk midjekort, knallblå, överförfluffad bombarjacka med ett plasthölje(!) runt hela kreationen. 
Låt mig bara säga - we were amaaaazed.

Min själ är idag annars mest relieved över att ha skrivit klart månadens trendanalysartikel, amused av att känna värmande solstrålar studsa mot hyn samt beloved över att bo i en liten lya med JT.

Imorgon är det måndag. Men det är just nu ignorized.

*kram kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar