söndag 23 mars 2008

Tandtanten talar

Har du funderat på att bleka tänderna?
Har du funderat på om det finns något du inte visste om mig?

Jo, visserligen håller jag - av en ironisk slump (ni förstår snart vad jag menar) - i typ skrivande stund på att genomgå en liten tandblekningsprocess. Men bortsett från det visste ni nog inte heller att jag har en faster som inte bara är faster utan också tandläkare. I veckan fick hon till det! Primetime hos Sverker i Plus.

Lite stolthet bultar i mitt familjära hjärta.
Och med lättnad i mun kan jag konstatera att min tandblekningsmetod tillhör den säkra skolan. Somlig klokskap verkar visst gå i arv =)

PS. JT hemma från skogarna, och en thaimarinerad lax kittlar kistan. Sicken superb söndagskväll det så enkelt kan bli!

*kram från tandtrolla*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar