tisdag 4 mars 2008

Too famous...

Produktionsbolaget i Norge hörde av sig.
De var väldigt nöjda med min insats. De var ganska förtjusta. De hade gärna sett mig i rollen.

Men.

Jag medverkar för tillfället i en annan norsk reklamfilm. 
Som legat etta på Norges reklamtopplista i typ ett halvår.
Mitt face är alltså redan lite för exponerat (tänk "Ica-Stig" dyker upp som töntpappsen i Telias reklam...Precis. det går inte. Ju.).
Man är lite för "igenkänningsbar".

En tredagarstripp till Oslo och ett gäng tusenlappar mindre bara...

There is no business like show business =)

Nu ska jag ta och smälta att jag snart måste upp igen, innan jag ens hunnit börja fundera på att gå och lägga mig.
Imorgon är det åttatimmars copybyrå i Münchenbyggerier på schemat. 
Now that´s business like no business!

*kram och kanske-möjligtvis-snart-godnatt*

ps. Jag och JT har fyllt på kylen. Wohooo! Gillar känslan av att behöva "gräva fram något". Det händer inte så ofta, men när det sker är det en stor portion vardagslycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar