måndag 10 mars 2008

Betnér och lite nervpotential

Igår kom JT hem och fixade mitt märkliga lördags-tangentbord. Fattas fortfarande en femma, men det kan jag leva med tills vidare.

En helt annan femma (men jag veeet, ni får ursäkta det dåliga-nyhetsankar-överlämnings-syndromet) var kvällens stand-upshow på China, signerad den ganska oeminenta och kontroversiella men jääävligt roliga Magnus Betnér.
Tänk att så mycket humor och, faktiskt, politisk klokskap kan rymmas under en pojkvasks kala hjässa!
Ska låta bli att citera och helt enkelt begränsa mig till rekommendationen: 
GÅ OCH SE!!

Avsluta gärna som jag och JT, med ett glas rött på Berns. Helst serverat av någon mysig människa som herr S.

Förövrigt är första dagen på den första praktikveckan avlagd. Stabilt. 
Lite läskigt ansvar över typ en miljon ord som ska publiceras, men får läska loss med gratis läsk, sjukligt stora fruktskålar, lyxkaffe, fantastisk bakgrundsmusik och mysdofter från braskaminen på arbetsplatsen som blev vald till "Årets arbetsplats 2007". Så - det finns potential för att stilla nerverna.

*snart pyjamaskramar om jag får följa min dröm*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar