måndag 31 mars 2008

Bacillpartaj, du är bjuden!

Sjukerafton gottfolk!

Känner mig ungefär som jag föreställer mig att en karl känner sig när han är "riktigt fökyld" och känner sig tio gånger så fysiskt och psykiskt belastad som, hur han tror, en kvinna känner sig när hon är gravid.

Gadunk-dunk-dunk och dunderschluuurp. Beskriver bäst mitt huvud och slemsystem i skrivande stund. Något inom mig börjar på b och slutar acelusk och har haft tidernas party därinne ungefär sedan klockan sent igår kväll. Funderar på att bjuda den på popcorn och kanske en film, muta fram lite lugn och ro och friskuspolare. Siaglass och melon funkade tyvärr föga...

JT funkar däremot alldeles utmärkt som medicin. Funderar på att göra piller av honom och förpacka på Apotek.

Nooot. Men bra å ha hemma är han ;)

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar