måndag 31 december 2007

2007 ebbar ut...

...så skynda, skynda....om ni ska hinna få ut nåt mer av det här året =)

Snart är det dags. Aftnarnas afton. Korkar i taket och glitter på himlen. Klänningar, kostymer och fantastiska förväntningar.

Själv har jag inget riktigt överexponerat förhållande till nyår. Det blir vad det blir och förhoppningsvis blir det jäkligt trevligt.

Lite trevliga människor, lite god champagne, en titt på ett fyrverkeri eller två. Med det kommer man ganska långt!

Nyårsaftnarna fram tills nu har varit av otroligt skiftande karaktär och upplevts på de mest otroliga och o-otroliga platser. 
Ikväll blir det med några av mina bästa vänner i mysig hemmamiljö. Hummer, skumpa och glada vibbar är vad som väntas. Kommer förstås sakna mitt mest eftertraktade sällskap, men får hålla till godo med att det kommer fler aftnarnas aftnar...

Så. Utan att låta allt för tillkrystat högtidlig - från mig alla (jo, det ryms ett antal karaktärer inom mig...utan att för den delen förväxlas med schizofren...) till er alla:

Ta't lugnt med nyårslöftena och fira in ett riktigt, riktigt 

GOTT NYTT 2008!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar