torsdag 6 december 2007

Ouch, jag borde sova nu!

00:59, det är aldrig för sent för ett blogginlägg.

Upptäcker till min fasa och förvåning att silverfisken inte länger toppar läslistan på Metro utan har blivit omsprungen av lillasyster Fahrman. Hmmm...

Själv kommit hem från en visit på Stampen i Gamla Stan där en släkting visade sig spela i det grymma alternativ-rockbandet (eller hur man nu ska definiera genren) Sterlings.

Det hela eftergicks (inte ett vedertaget verb, jag vet, men håll med om att det funkar?!) av ett besök på Restaurangen där andra delar av släkten håller till och styr upp bakom kulisserna (väl värt ett besök om jag får lov att promota lite) och  föregicks av en jobbfika på Kladdkakan där jag insåg att mina närmsta två veckor, förutom ett allt ihärdigare pluggschema, kommer kantas av sisådär 40 timmars trendanalysjobb. Skönt att inte behöva rulla tummarna i alla fall ;)

Nu beordras jag nattsömn av mr J.T. Har inga invändningar (förutom att väckarklockan kommer ringa klockan 6 imorgon, och jag är illa medveten om vems ansvar det kommer vara att inte bara jag själv faktiskt kliver upp då....kallar man det kärlek tror jag?)

*pöss-pöss-rakt-upp-i-nattmössan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar