fredag 28 december 2007

Surf och saknad

Någon tog en flight till Kenya imorse.

Det är lite ensamt nu =/

(Kom snart tillbaka JT!)

Tills dess ägnar jag mig åt socialt osociala ting som att twittra, remembra min milk, spana in streetmode från världens alla hörn, och fascineras över Monkis flashanimerade fashionshow (hittas när man klickar in på "catwalk 07" nere i ett högerhörn).

Kan också konstatera att jag snart är medlem i varenda litet skrymsle som kräver login och lösen i den Internetbaserade myrstacken, och att jag med största sannolikhet inte fattar nära hälften av eller ens kommer ihåg merparten av de grejer jag signat upp mig på. Men kul är det =)

Time to return to my feeds and satisfy my cookiehunger!

*nätmaniska kramar och ett litet magont på det*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar