lördag 2 februari 2008

Treehugger version 2

Känner fortfarande av spaghettisyndromet...börjar tro att jag upplever sviterna efter en längre tids sömnbrist. Men efter att snoozat bort en hel dag är man så illa tvungen att ta vara på den ljuva lördagsnatten.

Sitter och mixtrar med AdobeCaptivate inför en presentation i skolan på tisdag (ett jävla meck...), har kaffefläckade jeans på tvättning nere i t-stugan (trots bostadsföreningens olagliga tvättklockslag), funderar på när den blinkande SL-bussen som frös fast här på backen utanför för ett par timmar sen tänker få assistans och lossna samt förbereder mig mentalt för morgondagens casting. Ny reklamfilm på g =) Eftersom jag blev snuvad på den förra potentiella rollen, håller jag tveksamt mina tummar för denna.

Har också lagt upp en english version av min Treehuggerfilm på Youtube. Tänkte att det kanske skulle generera fler tittare (?)

Nu ska jag äta en bapelsin och försöka bli vän med nattens göromål.

Glad natt bloggvänner!

*kramar från ett fruset nattgärde*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar