söndag 17 februari 2008

Handy Dandy

Helgsummering så här innan nattadags.

Igår: surrealistisk dansupplevelse på Dansens Hus. 
Har varken orden eller tänket för att beskriva det hela - det närmsta jag kan komma något konkret är att likna spektaklet vid David Lynch´s "Inland Empire", vilket väl ungefär bara säger att jag tyckte det var jävligt bra på något jävligt märkligt vänster. Och - att jag absolut inte fattade någonting.

Idag: Hemmapyssel med en sjuhelvetes ihärdighet. Loftsäng har snickrats in, soffbord snickrats om, spegel åkt upp, överflödsprylar åkt ut... JT ska förstås ha mest händighetscredd (mina logiska förmågor är i sammanhanget typ på Nalle Puh's nivå), men man kan ju inte både vara Gustusblomma och Handy Mandy ;)

Imorrn är det måndag och det känns som jag ska skjuta igenom veckan som en kanonkula. Två skoldagar, tre middagar, en jobbdag (nya jobbet, wohooo!), ett kundmöte, en födelsedag, hemmaplugg och hemmajobb och hemmafix och bortatrix och...klockan 06.30 tänkte jag stå på gymmet imorrn.

Det betyder bara en sak gottfolk.

Natt.

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar