torsdag 7 februari 2008

TheJennie med TheJob!

Sitter på skolan och gör upp middagsplaner med miss Sophie och Emmapemma. Har (nästan) gjort klart hemtentan och nu ska det firas med någon slags osvensk mat som inte kräver tillagning eller alltför stor plånbok och som går att plocka med sig från något ställe nära Tulegatan =) 
Lite vin från bolaget och sen bär det av mot klassis Anna för lite av både det ena och det andra. Twister, guitarhero och tvsändningen av gaygalan på agendan. Kan bara ana hur kvällen kommer sluta...

Själv tänker jag också extrafira att jag kammade hem jobbet efter intervjun igår. Curious Mind med säte Münchenbryggeriet, min nya arbetsplats =D Start vecka 8, sen jäääävlar ska det produceras texter. Som sagt, kan faktiskt nästan inte tänka mig nåt roligare.

Nu går en offentlig visslare runt och går mig på nerverna här på skolan. Hög tid att gå mot roligheter.

Happy-nästan-fredag!

*kram från TheJennie på stan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar