lördag 2 februari 2008

Stackars mig

Har, utan undantag, legat i soffan hela dagen och tvingats acceptera att kroppen strejkar. Mått som ett russin och sovit som en gnu.

Först nu jag lyckats få i mig en kopp te (och behålla den) samt sitta upprätt framför mina dumburkar utan att säcka ihop som en pöl av överkokt spaghetti.

Skulle skrivit hemtenta och satt ihop en film, inhandlat stassen till galan på måndag och ätit trerätters med JT hos morbror J-Å.
Istället är det skinnsoffa och nån galet dålig cheerleaderfilm för hela slanten.
JT just hemkommen från en verkstad i Kungens Kurva där han fick sin sidoruta på bilen panikfixad. Hade inbrott igår =(  Och jag som naivt trodde Gärdet var en fridfull hörna av staden...

Men, värre kunde man ha det.

Mina tankar går till M som i veckan miste sin bästa vän.

Livet är orättvist, och oftast mot de allra bästa verkar det som.

*kram för en mjukare värld*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar