fredag 15 februari 2008

Dagens Dubbel-upp-suck

Delad glädje är dubbel glädje men dubbel DN är bara dubbel DN och inte särskilt mycket glädje alls.

Bakgrunden är att jag häromdagen glatt fyllde i popup-erbjudandet om en månads gratisläsning av Dagens Nyheter (när de inte ringterrar mig är min inställning en annan...). 
Den parallella bakgrunden är att även JT simultant typ gjort samma sak.

Imorse möttes jag så av en dubbel uppsättning Dagens Nyhetrar och en pappersskörd som när dubbletteringen fortsätter kommer växa till en jättesuperblaska att släpa med upp till Kampementbackens returmetropol.

There will be an end to this. Men nu ska jag läsa DN. Mitt ex av DN. 
Dubbelt så roligt ska jag inbilla mig.

*fredagskramar från en soffhörna på Medieinstitutet*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar