lördag 23 februari 2008

Back on track, it's my birthday!

Okej.

En klänning fattigare men ett år rikare (och åter en klänning rikare hoppas jag, innan den härliga vårdagen blir till kväll och atmosfären till festglada dimmor).

Känner mig verkligen rik på alla tänkbara sätt (utom kanske just det ekonomiska  - men så är det ju inte den sortens rikedom som i det långa loppet räknas). 

Har ett liv bra mycket mer fantastiskt än jag haft på mycket länge och har förmånen att få dela det med människor omkring mig som jag älskar o tycker om.

Ikväll kommer jag skutta runt och dricka drinkar och dansa och vara ytligt och barnsligt lullig och lycklig, men innerst inne går min tjugosexåriga lycka djupare än så.

Nu ska jag ta en dusch och sen spendera dagen med min älskling =)

*puss till JT. Och er andra*

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar