torsdag 24 januari 2008

Tunnbrödrullar och klirrklirr

Godafton bloggfolk!

Utanför mitt hus står just nu en brandbil och blinkar. Ser ingen brand så fråga mig inte varför. Var bara tvungen att nämna det eftersom det är så ofrånkomligt att lägga märka till.

Igår hade vi branschdag på skolan. Blev faktiskt smått fantastiskt.
Efteråt var det middag och efterpartaj på Metro och efter det ett ytterligare halvurspårat efter-efterpartaj hos farbror Frost med en nästan konstnärligt konstig konstellation människor som shotade vodka och rullade sig i mattfransarna på vardagsrumsgolvet....

Behöver ni kommentarer??? Tror i vilket fall jag skippar dem.
Natten avrundades med en sista bravad kring fyrasnåret på Gärdets 24-timmarsöppna, helsunkiga, Twin Peaksvibbiga grillstuga där jag i ett hemlängtande halvtrött tillstånd fick en tvåmansshow i tunnbrödrullesätande av JT och IndieEmo. Majestätisk avslutning :P

Idag har jag varit mer människa än man kan tro.
Ätit, duschat, fixat praktik, tagit en promenad....helt enkelt gjort sånt som människor gör. Nu ska (förhoppningsvis) göras lite plugg och lagas köttgryta. Samt inväntas det fantastiska klockslaget 00.00 då månadens mest uppskattade datum den tjugofemte inträffar och ett efterlängtat klirrklirr på kontot äntligen och åter kan skapa lite vardagsbalans.

*fattiga kramar på väg att bli omfångsrika*

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar