tisdag 29 januari 2008

Snedögt sömnig

Lååång dag, är så trött så att ögonen går i kors, och när jag tänker på planeringen framöver spinner de runt huvudet flera varv.

Men. First things first.

Dagen en laddad propp av diverse saker. Kan sammanfatta det i glada överraskningar och mycket på G.
Imorgon väntar kundservicejobb på dagen och marknadsundersökning på kvällen och plugg på natten och sömn på...söndag(?).

(message to self: smile darling, smile)

Roligare värre är en hel drös med inplanerade middagar, fester och "evenemang" framöver, nya uppdrag för min och kompanjonernas lilla byrå JGruppen samt ett mycket möjligt nytt copyjobb för en webbkommunikationsbyrå en dag i veckan =)

Får jag bara åka till Ikea snart också så är den totala lyckan gjord!

Bakom mig sitter JT och är förunderligt glad över att få "dega som fan" (vid tolvslaget fyrverkeriades det här hemma på Gärdet - efterlängtade kronor från CSN). Sällan (om inte aldrig) har jag skådat en människa så fantastiskt glad över att få betala räkningar...Tro mig, det är ett sant skådespel...

Nu är min plan att dega i säng inom det absolut maxade loppet av en halvtimme.

*säng, sömn och några timmars frihet*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar