torsdag 31 januari 2008

Churchillsömn

Har hört att Churchill i genomsnitt sov fyra timmar per natt under hela sin politiskt aktiva period. Kan bara konstatera att jag gör som Churchill (men skippar politiken).

Jag är anländen till Arbetsplatsen och det är åter ett under med tanke på att JT har en sinnessjukt god förmåga att stänga av andra personers väckarklockor för att själv kunna sova vidare.... Det hände igår och det hände idag och inget ont om JT:s förmågor, men somliga skills kräver motaktioner. Har en idé om att gömma den på morgonen alarmkonverterade mobilen långt, långt bort från allt som börjar på ä- och slutar på -lsklingen och ändå tillräckligt nära för att själv vakna upp. Ett smärre problem när man sover sida vid sida...

Men nu är jag sida vid sida vid telefonen och slussarna har öppnat och det ringer mellan varje ord jag skriver och jag borde med andra ord verkligen inte skriva mer just nu.

*kram och en skvätt maskincappuccino*  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar