onsdag 30 januari 2008

BandyDjävulen slår mig

Tre minuter över nyligen torsdag.
Om jag tyckte att min ögon gick i kors igår så har de trillat ner och trampats platt av mina egna fötter vid det här laget. 
Varit uppe sen 06.00 och nonstoppat fram tills nu. 
Jobb i förorten, marknadsundersökning på Tegnérgatan, träning på SATS, handling på ICA och en middag på Gärdet någon gång kring vad som inte i folkmun kallas middagstid.
Återstår att duscha och "bara göra" vissa saker innan det är dags att gå och lägga sig så man hinner somna innan man ska vakna.

Fascinerande kvällsupptäckt: Det finns en blogg här på Metro som heter "Allt om innebandy i Östergötland". Den ligger på topp 100. (tänker inte länka).
Nog för att innebandy är Sveriges national-företags-smyg-sport som typ alla håller på med men ingen riktigt talar om, men va f---n?!

Innebandy. I Östergötland. På läsartoppen.
Gör mig tjänsten att tala om för mig vad jag missat.

*smala-ögon-kramar och ett tack till Du bestämmer~Jag bloggar som på allvar tog mitt bloggtemeförslag till sig =)*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar