torsdag 17 januari 2008

Kan inte sluta skratta

00:20. Ganska just precis ätit en grymt sen middag (oops) efter att ha tryckt in JT:s 23 kvadratslägenhet i min 24 kvadratslägenhet (+ extremt lilla hönsnätsvind som helt mirakulöst lyckades klämma in typ femhundraelva flyttkartonger; måste svälja min skepsis och buga djupt för JT.s logistik!).

Dagens höjdpunkter har varit många. Från nr 1 att befinna mig på SATS 07:20 till nr vete-inte-vad att klockan vete-inte-exakt-när reggat vår reklambyrå på riktigt. JGruppen, snart på en tapet nära framgång =)

Dagens absoluta höjdpunkt inträffade ändå någar minuter före stängningstid på Shurgard Gärdet. Förlopp:

JT (efter att ha inhandlat ett tiopack kartonger): "Eh, har ni typ sådana där förråd för förvaring som ni hyr ut också?"

Brat-look-alike-killen bakom disken: "eh...joo....det är typ kärnan i vår verksamhet....".

Jag: ".......*ofrånkomligt asgarv som varade långt efter det att vi lämnat butiken*

Besök http://www.shurgard.se/index.html så förstår ni alla varför.
Ungefär som att gå in på ICA och fråga om de också säljer...eh...typ mat.

Nu ska jag sussa bebis hade jag tänkt. Imorgon hägrar nya äventyr. Åsså är det fredag =) Sjukt vad snabbt vissa veckor flyger iväg!

*kramar på väg att bli zzzzömniga* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar