söndag 13 januari 2008

Czjukt oväczentligt (men ganska kul)

Söndagmorgon på Gärdet, tänkte jag säga. Inser att klockan hunnit bli eftermiddag....lätt hänt en dagen efter som denna. Dagen före var en 30-årsfest ute i Sumpan som, utan att snöa in på detaljer, uppgick till tiopoängare på allt som går och egentligen inte går att betygsätta.

Konstigt nog mår jag idag bättre än jag förtjänar. Man upphör aldrig att förvånas...

Har i skrivande stund absolut ingenting av egentligt värde att berätta, så min tribute till bloggosfären får idag kort och gott bli en helt lösryckt liten lektion i kokkonst a la nånting som jag inte fattar ett skit av men just därför blir så underbart kufiskt komisk. Som sagt, keep in mind att det är en Dag Efter - mitt huvud är kanske inte riktigt vad det borde vara.

Eh....smaklig spis?!

*morgonrockade bakiskramar* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar