onsdag 16 januari 2008

After work (yeah right)

Onsdagen börjar närma sig sitt slut. För vissa.... För somliga andra träder den bara in i fas två - nattarbete framför datorn. Jag sällar mig till den sista kategorin (Thank You For Smoking får vänta till en annan dag tyvärr).

Fas 1, det vill säga alla timmar fram tills nu, har förflutit bra i grådasket. 
Efter hushållssysslor och bygga sajt-pyssel har jag träffat systeryster en sväng, vandrat stadsreor utan inköp, kokat soppa och hunnit smutta lite vin.

Och...

...wohoo - nu är min andra trendanalysartikel i print! Åtkomlig som Urban Lifestyle Report-prenumerant ;)

22:22. Ett idealiskt klockslag för att göra lite nytta. Igen...
Wanna be a lazy warm :/ Ja, ja.

*kvällskram*

PS. Följde Silverfiskens Visual DNA-tips och fick denna slutgiltiga profil.  http://friends.imagini.net/@2054698-69ed Stämmer rätt bra in faktiskt =) Jag för tipset vidare - testa själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar