tisdag 22 april 2008

Webjunkie

Har genomgått en rejält uppgraderad webbifiering av mitt liv sista dygnet:
Bytt Twitter mot Jaiku (eller rättare sagt rss:at den andra till den ena), hoppat på Bambuser-tåget, köpt(!) utvidgade CSS-möjligheter till Wordpress där jag tänkte starta en mer mediefixerad blogg, men som jag senare ändå bestämde mig för att kicka igång på Blogger istället (under uppbyggnad än så länge).

Har blivit kompis med RememberTheMilk igen, fått igång mitt videokonto på Vimeo, klsitrat in feeds och widgets och badgar på alla mina webbiga vattenhål så att det kan bli en skön rundgång på hela flödet (typ: bli nådd och sedd överallt och mest hela tiden) och pingat varenda pryl som går att pinga.

Är jag en lyckligare människa nu?
Det vet'e fan. Men att studsa runt i Internetsfären är i vilket fall riktigt och konstigt kul.

/TheGeekyJen  

 


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar