söndag 27 april 2008

Knutby kallar

Idag fick jag en intressant förfrågan på mailen:

 

"Hej! Jag söker statister till långfilmen/tv-serien om MORDEN I KNUTBY, som produceras av TV4. Jag hittade dig på statist.se, och undrar om du skulle vara intresserad av att medverka som församlingsmedlem under 2 inspelningsdagar? .

Klädsel: Lite uppklätt, Tjejer – Byxor eller kjol (ej jeans), blus eller prydlig tröja. OBS! ej svart överdel.

Var ej för lättklädd, då vissa scener utspelar sig i februari. Medtag vinterytterplagg."

Inspelningen äger rum i Knutby och jag skulle under två dagar alltså vara betald sektmedlem. Låter mycket, mycket lockande men tyvääärr krockar det med en 70-talsinspirerad b-skräckfilms-inspelning i Italien, som jag och JT snart ska medverka i.

Jobbigt att vara eftertraktad. /Jen

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar