torsdag 17 april 2008

I'm a winner

En av dagens stora bedrifter:

Svårläst, men vinst av presentkort på Levis. Muchas gracias Cosmopolitan!

(och till alla som mobbar mig för mitt "åh, du och alla dina tääävlingar och konstiga ha-för-sig prylar: ni ser, det lönar sig!)

Bedrift 2: 400 kronors presentkort efter Fokusgrupp-diskussion. Kvällens tema var en nytt "ekologiskt månadsmagasin", som en än så länge hemlig redaktion på fullaste allvar tydligen tror ska gå hem hos svenska folket. Jag kan ju ha fel, men...ja. Låt mig uttrycka mig snällt - jag tvivlar. Starkt. (och var nog den mest negativa i gruppen av alla, men who cares när man får gratis macka, godis, kaffe och presentkort för besväret? Ärlighet mina vänner - lönar sig oxå :P

För övrigt näst sista dagen på praktiken avklarad. 
Nu ska jag sitta och högrespektera Aschberg i tvsoffan ett tag till, knapra chilichoklad med JT, öva podcast-manus och invänta nattadags!

Howdy ho!/Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar