tisdag 15 april 2008

Jennie tipsar!

Jag har en idé om att man somliga dagar inte ska blogga om de händelser som i impulsivitetens omogna men i stundens undersköna namn nyligen ägt rum.
Idag lever jag efter eget koncept och låter följaktligen bli.

Men, när man "inte har nåt" att blogga om själv, kan man alltid blogga om vad andra bloggar om (vilket ju en uppsjö med bloggbloggare redan gör). 
Ikväll tycker jag att ni ska:

  • Älska språket och få er ett innerligt skratt hos Prank Monkey
  • Drenera tårkanalerna till ännu en i raden av underbarn som Text.nu (en bland många) länkar till.
  • Beskåda galet imponerande "Flash Art", som PC För Allas - den osexiga titeln till trots -  sköna nyhetsbrev tipsar om

    och...
  • Hålla allmän koll på en av Urban Lifestyles näthak, om inte förr så i alla fall nästa vecka, då en viss podcastad lansering väntas ske.

Nu ska jag i tysthet be Medieinstitutet om harmfull förlåtelse och ta en titt på dagens mot MI-reglerna nedladdade program (Stumble, Last Fm, RSS Owl, Azureus, Miro latest version osv...) på min institutlånta "dator" (jo, de envisas med att kalla den så, men jag upphör aldrig att ifrågasätta det).

Sov sött när än natten er nalkas!/ensamJen (JT är i Götet och paparazzar byggprylar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar