måndag 28 april 2008

Stressed for success

Stress i sin yttersta form. Försöker påminna mig själv att andas. Att hjärtat slår är jag i alla fall mer än medveten om. Liksom det faktum att jag har en mage.

Själv-terapeutiserar mig genom bloggen, tror det är föga behjälpligt (speciellt som detta blogginlägg i sig själv slukar tid), men ändå.

På priotasklistan:

  • Två luddiga skolprojekt som kan bli vad som helst och ingenting.
  • Ett mycket större projekt som min lilla byrå snart har deadline för. 
  • En affärsidé att driva igenom och en produkt att sälja in tillsammans med en grupp schoolbuddisar.
  • Fortsatt arbete för Urban Lifestyle med en rad utökade uppgifter: Tre engelska trendanalysartiklar/månad + research + en podcast i veckan + omvärldsbevakning + filmade intervjuer med byråer och olika varumärken.
  • Fundera över vilka av mina tre andra extrajobb jag har råd att prioritera bort.

Sen finns det mindre tasklistor, men de känns för töntiga att nämna i sammanhanget. Nu ska jag hacka en purjolök och försöka få hjärnan någolunda funktionell.

/Jen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar