lördag 27 oktober 2007

Skrivkramp. Typ.

Aj,aj, vilken usel bloggmoral jag visat upp sista veckan. Profil: osynlig (med förhoppning att skrivglappet på några alldeles för många dagar inte ska upprepa sig på väldigt länge).

Får väl skylla på att jag haft så otroooligt mycket att göra - vilket på sätt och vis är sant, men framför allt låter så sjukt mycket bättre än att hänvisa till dålig självdisciplin...

Förgyllt min dagar med både det ena o det andra.Börjar bakifrån med dagens, hittills, största händelse - dop av typ världens sötaste lilla flickunge som nöjt gurglade sig igenom hela tillställingen utan minsta lilla tillstymmelse till pip eller sur min. Bådar gott att hon trivs i rampljuset eftersom hon redan givits ett namn som skullle passa klockrent på vilken artist som helst (no names mentioned - det stavas "integritet"...).

Dagarna innan har kantats av konferens "Reklam 3.0, visuell kommunikation, praktikplatsjakt, härlig musselmiddag på Akkurat (restaurangen med stans största och längsta öl- och whiskeylista för övrigt), David Lynch senaste film "Inland Empiror" (vilken får alla hans tidigare filmer att framstå som rena underverken av glasklarhet), thaimat i en soffa i Ropsten, muffins i en soffa i Telefonplan, bilar, choklad och cointreau i en soffa på Söder, vin i en soffa på Rival....mycket soffor kan det tyckas, men tempot däremellan har varit hårt.Jag lovar (villket ni självklart förstår är ytterst sant eftersom jag inte haft nåååågon tid att blogga)

Nu ska sviras om till något som förhoppningsvis fortfarande hänger rent i min garderob och inte, i något svagt ögonblick, redan hunnit användas. Sedan vankas japansk mat på Nybrogatan!

Happy saturday!

*back-in-buisness-kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar