måndag 15 oktober 2007

I smell London!

Helgen avslutad, veckan påbörjad och jag känner mig mer än nånsin i behov av helg. Igen. Varför blir det så här....? Nåja, roligare och knäppare sista antal dagar får jag leta efter, så får väl säga att måndagsfeelingen av att vara en levande skokartong utan vare sig skor eller skyddande papper inuti varit värt det!

Imorgon blir det dessutom helt andra öden och äventyr. Ska då snarare flyga i en kartong (Ryan Air, ursäkta mina svaga förväntningar...) till underbara London (höga förväntningar, de står jag däremot gärna för). Vad jag vet väntar bland annat Rockfest och uppblåsbar madrass och inte hemfärd förrän fredagkväll. Can't wait!

Tills dess ska jag försöka printa ihop en nyhetsartikel om björnar, småbarn och bär, försöka intala mig själv att jag inte behöver packa ner en hel garderob för typ tre dagars resa, tvätta håret, äta vattenmelon och dricka mängder med kaffe.

Trogna läsare noterar kanske också att jag gått från "Hallonsmoothie" till "Kostym" i Metrobloggens fantastiska layout-värld. Steg ett i att i alla fall försöka ge ett sken av seriositet (vilket skulle kunna ifrågasättas av publiken som idag bevittnade min grupps skolpresentation av "rekryteringstrender" - den kanske flummigaste men mest kreativa redovisning jag deltagit i på mycket länge, och på gott och ont...).

*kramar i väntan på Den Stora Inspirationen (Obs!! Ankomst försenad)*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar