söndag 7 oktober 2007

Morning-glory

Klockslag: 10:11

Hunnit med denna morgon:

  • Diskat
  • Druckit en kopp kaffe (utan mjölk sorgligt nog)
  • Känt efter hur sjuk jag egentligen känner mig, bestämt mig för att ignorera både det ena och det andra så att jag kan hänga med mina klassisar ut och fota idag
  • Konstaterat att alla mina ha-på-sig-vänliga kläder ligger i tvätten och att jag måste gå upp kl 6 imorrn för att tvätta, härlig start på en ny vecka...
  • Besvarat en bisarrt lång internetbaserad Gallup-undersökning angående min mobiloperatör 3 (med förhoppningar om att vinna en ny mobil och erhålla 1000 gratis sms)

Var också sugen på en mumsig frukost tills jag råkade se Filip och Fredrik påa sitt Boston Tea Party där Fredrik äter upp en liten bit av sin egen rumpa...

*puss-puss-halsfluss(-inte-riktigt-men-skulle-kunna-va)*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar