onsdag 26 september 2007

Mäklarkärring och taxicigg

Igår kom jag inte åt min blogg eftersom jag inte kom åt min dator. Däremot åt jag. Glasstårta hos kompis David som fyllde 23 för nionde året i rad =)

Idag har mamma blivit snuvad på sitt favorithus av en mjäkig mäklare som skulle passa bättre att rensa maskrosor i ett dike långt, långt bort från viktiga papper och pengar än att kränga hus med väldigt konstiga metoder... (Är det bara jag som har grumligt omdöme, eller tillhör vissa mäklare ett väldigt, väldigt speciellt släkte?).

Förövrigt har det bara hänt lagom konstiga saker som att jag blev stoppad av en taxichaufför (inte tvärtom alltså...) som tiggde cigg genom fönsterrutan (citat: "Jag försöka röka sluta, men det inte gå") och att jag bara hunnit med två koppar kaffe trots att klockan redan är fyra.

/*vill-ha-nya-skor-FLERA-PAR-tjingeling*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar