lördag 22 september 2007

Efter efterfesten

Ibland blir det lite för mycket av det goda. Tänkte sammanfatta lördagen (idag)och dess innehåll med några simpla nyckelord;

Soffpotatis, filt, mjukisbrallor, tv-repriser, ipren, läsk, kaffe, varma mackor, oduschat, low battery.

Så, då kanske jag inte behöver beskriva gårdagen?

Förövrigt sitter jag och funderar på om och när den här bloggen ska bli seriös, och vad i hela friden den då ska handla om. Svårt att välja bland vraken när ens spetskompetens är allmänbildning....typ.

I mitt huvud rör sig nu bland annat också följande;

  • Ska jag duscha håret idag? Ska jag till och med orka färga det?

  • Tänker min familj seriöst flytta från Mariatorget till Rydbo(?!) och byta storstad mot bush?

  • Herregud, jag har inte rökt en enda cigarett idag. Inte ens reflekterat över det förrän nu!

  • Måste sluta använda "herregud" och andra gudsanspelande uttryck, går inte riktigt ihop med min ateism....

  • Punkt. Punkt. punkt. Överanvänder jag inte det också?

  • När får vi se fortsättningen på hur ICA-butiken hanterar sin förlorade Stig?

  • Hur ointressant får man egentligen vara i en blogg och hur ful får en blogg vara?

/*en helt vanlig liten vink med handen (tror inte jag är så kramgo’ idag)*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar