fredag 21 september 2007

ICA-Stig, var ska du??! Och lite sprit...

Fantastic Friday!

Somnade i soffan igår (it's known to happen...) framför något tv-program jag inte ens minns hälften av idag, och vaknade imorse till Ica-Stig som skulle LÄMNA BUTIKEN.

"Lycka till, Stig!" Så löd de sista skälvande orden. Nu undrar jag bara - såg jag rätt? Vad är ICA utan sin Stig, och vilken stig är det Stig ska vandra?

Solen skiner och mitt huvud är sysselsatt, och trots en malande oro i bröstet1 över Stigs framtida bravader tror jag att detta kan bli en riktigt schysst dag2.

1 Stilla gärna min oro med något lugnande inlägg, eller två.

2  Gör gärna min dag ännu schysstare genom att hjälpa mig planera min kväll. Vilka drycker på systemet ska jag inhandla om jag vill ha största möjliga mängd GOD alkohol som inte börjar eller slutar på öl, whiskey eller brännvin och som uppgår till ett totalt värde av 400 kronor?

/*jag-rekommenderar-varmt-hemskummad-baristamjölk-i-morgonkaffet-kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar