fredag 16 maj 2008

Besatt

Sitter på en kroppsskröplande, oergonomisk "hemmakontorsstol", framför min brutalt användarfientliga dator och gör i princip allt överallt - simultant, strukturlöst men samtidigt optimistiskt.

Håller på att bygga en ny blogg/hemsida (tvåpunktnollar mig så gott det går...) vilket innefattar en hel drös me to-do:s, marknadsför Urban Lifestyle Report på diverse digitala sätt (Digg it! Stumble it! osv, osv...), läser feeds, svarar på mail, reggar mig på forum, Jaiku:ar, Facebookar, PingPongar, skickar in veckorapporter på mina jobbtimmar, med mera med mera... 

Ett utdrag från min post-it - en rosa blaffa som nu lappar över delar av min hatälskade computador:

WP:

  • Google Translate - plugin
  • footer.php; deleta designtaggen
  • Bloggrole; annan sidebar?
  • namnge sidan synligt; osynliggör i headern
  • RSS:a

Glasklara prylar...

Mår förövrigt till och från besynnerligt illa och har tackat nej till vad som kunde blivit en potentiellt jättetrevlig räkmiddag. 
Men vad är väl ett fredagsmys....

/Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar